На стария ти мотор регулатора ти на налягането е на самата рейка на този които си сложил се намира в резервоара тоест в момента нямяш регулатор и помпата вдига 7...8 атмосвери и дави мотора но съм сигурен че маистора ти е объркал още нещо!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на двигател
Collapse
X
-
Ами мисля че нестава не пасват!пречи ми казанчето за хидравличното масло,но утре 6те се опитам да гопреместя колкото да влезе рейката?!А относно кубатурата и аз неисках да слагам 1.4 обаче първо не намерих друга 2ка и второ този ми излезе почти без пари!
---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:19 ----------
---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:21 ----------
а между другото от дясно на тази рейка има едно като капа4ка,да не би от там да се прави обратния бензин?Last edited by Exclusive; d.m.y г., 20:30.Alfa 145 2.0 16V TS
Comment
-
ясно! А защо на стария ми се намира вакуума (поне така ми казаха) една малка тръбичка излиза от там
---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------
утре ще пробвам да преместя казанчето на хидравликата и ще пробвам да сложа старата рейка!Дано стане и ще пиша какво е станалоAlfa 145 2.0 16V TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Exclusive Покажи съобщениее какво общо може да има датчика на коляновия вал с давенето на мотора?А и аз немога да я запаля за да отида на диагностика?!Разбрах само че като загрее гасне...
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Колега,няма как да се регулира налягането,след като маркуча са излишния бензин сте го набутали пак във входящия.Това се прави само на старите пълни дизели,ама там е съвсем друга бира!
И започни да пишеш с Ч:Ш и останалите ни хубави букви,а не с 4;6 и прочие!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Видях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!
Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС.Нека изчакаме да кажат знаещите!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеВидях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!
Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС.Нека изчакаме да кажат знаещите!
Нека пробва и ще разбереAlfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от Exclusive Покажи съобщениеда,самата рейка на 2ката е по дълга,обаче мисля че дюзите съвпадат!Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщениеДжзите точно пък не му трябват.Еми тогава да си намери помпа от 1.4-ката с вградения регулатор и да си запуши 2-рия маркуч за оттока и това е...
Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.
Comment
-
Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщениеИ евтиното към което се е стремял колегата отива на кино.
Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.Alfa 145 2.0 16V TS
Comment
Comment