Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На стария ти мотор регулатора ти на налягането е на самата рейка на този които си сложил се намира в резервоара тоест в момента нямяш регулатор и помпата вдига 7...8 атмосвери и дави мотора но съм сигурен че маистора ти е объркал още нещо!

    Comment


    • #17
      Ами мисля че нестава не пасват!пречи ми казанчето за хидравличното масло,но утре 6те се опитам да гопреместя колкото да влезе рейката?!А относно кубатурата и аз неисках да слагам 1.4 обаче първо не намерих друга 2ка и второ този ми излезе почти без пари!

      ---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

      ---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

      а между другото от дясно на тази рейка има едно като капа4ка,да не би от там да се прави обратния бензин?
      Last edited by Exclusive; d.m.y г., 20:30.
      Alfa 145 2.0 16V TS

      Comment


      • #18
        Там се мери налягането на бензина

        Comment


        • #19
          ясно! А защо на стария ми се намира вакуума (поне така ми казаха) една малка тръбичка излиза от там

          ---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

          утре ще пробвам да преместя казанчето на хидравликата и ще пробвам да сложа старата рейка!Дано стане и ще пиша какво е станало
          Alfa 145 2.0 16V TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Exclusive Покажи съобщение
            е какво общо може да има датчика на коляновия вал с давенето на мотора?А и аз немога да я запаля за да отида на диагностика?!
            Моя е грешката, не съм прочел правилно симптомите на колата ти! Разбрах само че като загрее гасне...
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • #21
              Колега,няма как да се регулира налягането,след като маркуча са излишния бензин сте го набутали пак във входящия.Това се прави само на старите пълни дизели,ама там е съвсем друга бира!


              И започни да пишеш с Ч:Ш и останалите ни хубави букви,а не с 4;6 и прочие!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                благодаря за забележката ! а това с маркуча го разбрах само че незнам дали ще стане старата рейка на новия двг!
                Alfa 145 2.0 16V TS

                Comment


                • #23
                  Видях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!
                  Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС.Нека изчакаме да кажат знаещите!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Видях,че си се оправил още в предишния пост,ама нали и аз трябва да кажа нещо!
                    Нещо не ми се вярва да стане старата рейка,защото моторите са с други габарити,но все пак не съм капацитет по ТС.Нека изчакаме да кажат знаещите!
                    Как с други габарити бе?
                    Нека пробва и ще разбере
                    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                    Comment


                    • #25
                      да,самата рейка на 2ката е по дълга,обаче мисля че дюзите съвпадат!
                      Alfa 145 2.0 16V TS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Exclusive Покажи съобщение
                        да,самата рейка на 2ката е по дълга,обаче мисля че дюзите съвпадат!
                        Джзите точно пък не му трябват.Еми тогава да си намери помпа от 1.4-ката с вградения регулатор и да си запуши 2-рия маркуч за оттока и това е...
                        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                          Джзите точно пък не му трябват.Еми тогава да си намери помпа от 1.4-ката с вградения регулатор и да си запуши 2-рия маркуч за оттока и това е...
                          И евтиното към което се е стремял колегата отива на кино.
                          Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                            И евтиното към което се е стремял колегата отива на кино.
                            Или нова кошница за помпата,или старата рейка с преправяне.
                            мога да се похваля че днес преправих реиката и колата започна да работи по-нормално!Обаче сега се получи друг проблем!Работи на много високи обороти от 1500 до 3000 стига и незнам защо!И между другото постоянно ми свети датчика на инжекциона още от преди преправката!
                            Alfa 145 2.0 16V TS

                            Comment


                            • #29
                              Щото отнякъде може да смуче допълнителен въздух.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Мазало
                                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                                Comment

                                Working...
                                X